KANE NYC

KANE NYC

BRAND DEVELOPMENT EN CAMPAGNE VOOR IMPERIAL TOBACCO LONDON, DESTIJDS KLANT VAN BSUR CONCEPTING. NA EEN BIJNA 3 JAAR DUREND PROCES WAARBIJ DIVERSE NIEUWE MERKEN WERDEN ONTWIKKELD ZAG UITEINDELIJK KANE NYC IN 2009 HET LICHT IN SPANJE. ALS EEN VAN DE LAATSTE LANDEN IN EUROPA WAAR VOOR TABAKSWAREN NOG GEADVERTEERD MOCHT WORDEN WERD HET MERK VOORZIEN VAN EEN EIGENTIJDSE EIGENWIJZE CAMPAGNE, ZOWEL IN TEKST ALS BEELD. HET DNA VAN HET MERK LIET ZICH MET HET OOG OP HET OOK IN SPANJE NADERENDE EINDE VAN TABAKSCOMMUNICATIE VERTALEN NAAR EEN GELIJKNAMIGE CLUB TE BARCELONA EN DIVERSE UNDERGROUND FEESTEN, WAAR NATUURLIJK GEHEEL TOEVALLIG OOK KANE NYC VAN DE PARTIJ WAS.

ART: THEO IMHOFF | TERENCE TEITSMA | COPY: JOOST PERIK